Pagini

miercuri, 10 aprilie 2013

Ingerii pazitori

                       Fiecare om are alaturi unul sau mai multi ingeri pazitori care-l sustin, il protejeaza, il apara atat cat i se permite. Si da... trebuie sa le permitem sa fie prezenti alaturi de noi, sa ne calauzeasca pasii, sa ne mangaie in perioadele de suferinta. Iar pentru a face acest lucru, este necesar sa fim constienti de prezenta si darurile lor, sa le vorbim ca unor prieteni dragi, gata oricand sa ne sara in ajutor. Atunci cand toti ne parasesc, ei raman langa noi ca o mangaiere blanda, imbratisandu-ne pentru a vindeca ranile inimilor noastre. 
                      Sunt multe sisteme de lucru cu ingerii, arhanghelii... dar nu sunt absolut necesare pentru a ne afla in comuniune cu ei. Initierile si meditatiile ne ajuta doar sa fim constienti de prezenta lor si intaresc conexiunile energetice, dar ei sunt prezenti, ii putem simti, cu sau fara initieri. Este suficient sa fim deschisi si sa dorim acest dialog din centrul fiintei noastre.
De multe ori, dupa o initiere in astfel de sisteme, apare dezamagirea. De ce nu-i putem vedea / auzi / simti asa cum am citit ca se va intampla? Fiecare se deschide treptat, in ritmul sau, iar ingerii vor gasi o modalitate de a va arata ca sunt langa voi. 
                    Ce ar dori ei sa stim in clarul inimii? Ca nu suntem niciodata singuri, parasiti, abandonati de Cer, ca suntem unici, iubiti, speciali, ca desi in jurul nostru totul pare sa se prabuseasca in haos, sunt zvonuri de razboaie, de foamete, sunt dureri, dezastre... ei ne sunt alaturi si doresc sa ne ajute. Sunt momente in care este necesar sa iesim din tiparele lumii pentru a recrea viitorul asa cum il dorim, luminos, plin de speranta si armonie, iar acest lucru tine de fiecare in parte, de modul in care alegem  constient sa fim, sa gandim / simtim. Ingerii ne pot sustine pentru a inlocui teama cu speranta, cu curajul de a fi, de a actiona intr-un mod care sa ne hraneasca sufletele. Ne amintesc ca nimic nu este batut in cuie, nimic nu trebuie sa fie neaparat rau, ca viitorul este crea zi dupa zi prin alegerile noastre si noi insine suntem responsabili de ceea ce alegem sa cream. Le putem permite sa ne sustina, invitandu-i sa ia parte la crearea unei lumi noi, sau putem alege sa-i ignoram, sa-i lasam in umbra, martori tacuti la zbaterile noastre. Ei nu ne vor parasi, vor astepta sa ne dam seama ca avem nevoie de ajutorul lor si ni-l vor oferi, iertandu-ne momentele in care i-am ignorat.
                   Ce ti-ar putea sopti ingerul tau, in linistea inimii? "Dragul meu, am fost alaturi de tine inca de cand te-ai nascut, am vegheat noptile pentru a indeparta visele rele, am fost langa tine zi de zi, ocrotindu-ti pasii. Am incercat sa te feresc de suferinte, sa ti le diminuez, atunci cand lectiile vietii au fost dure. Am fost acolo si cand alegerile tale ti-au umplut ochii de lacrimi, te-am imbratisat tacut, asteptand sa ma chemi in ajutor. Zi dupa zi am asteptat sa ma chemi, sa intelegi ca nu esti singur, inca astept."
                   Aveti incredere si deschideti-va spre ingerii vostri, va vor imbratisa cu caldura, lasandu-va inimile obosite sa se odihneasca in iubirea lor neconditionata. Aveti deja tot ceea ce va trebuie pentru a-i simti si a trai alaturi de ei.


Trimiteți un comentariu