Pagini

duminică, 4 mai 2014

Importanța dsciplinei

Comunicări SAMAGA




Salutare suflete dragi, suntem SAMAGA şi ne bucurăm să vă împărtăşim azi cu voi o informaţie importantă. Azi vom vorbi despre DISCIPLINĂ, aspectele sale, de ar fi important să fim disciplinaţi şi de ce nu le place oamenilor să fie disciplinaţi.

Poate mulţi dintre voi nu vedeţi, dar înafară şi în interiorul pământului vostru drag existe o rânduială a lucrurilor şi a evenimentelor. Totul funcţionează într-o ordine.

Această ordine se datorează unei discipline neclintite. Însă această disciplină neclintită în viziunea voastră poate degenera şi se arate că şi o obligaţie sau condiţionare. Ceea ce duce din star la un mod de viaţă dezordonat. Acum mulţi dintre voi, mai ales cei care studiaţi diferite culturi şi tradiţii spirituale o să spuneţi:
“Păi n-ar trebui să trăim şi să acţionăm după cum simţim la nivel de interior? Disciplina oricum va fi dată peste cap de un oarecare eveniment neaşteptat tot timpul. Nu putem să menţinem o rutină zilnică fără să nu se deie peste cap într-o zi totul. Disciplina este o rutină, Iar rutină devine monotonie. Monotonia nu ne place. ETC.” 

Cu toţii aveţi dreptate. Nimic nu este greşit în ceea ce spuneţi, Doar că ceea ce aţi înţeles din anumite practici spirituale sau nespirituale, nu tocmai a fost transcens cum era indicat.

Dragi suflete, Disciplina nu vă place pentru că vă simţiţi obligaţi faţă de voi înşivă, sau faţă de altcineva. În primul rând disciplina nu înseamnă obligaţie. Ea este o formă de atitudine care ne menţine într-o stare activă. Cum? Simplu. Şi o să vă detaliem aici şi acum toate aspectele legate de disciplină.

Rutina!?!?! Rutina este o stare generată de disciplina sau de orice activitate forţată sau nu, care după un timp devine monoton. Şi când apare monotonia oamenii cărora nu le place monotonia, încep să schimbe rutina. Şi culmea că acele persoane care schimbă rutina tot timpul cu scuza că viaţa este monotona ei au o altă formă de rutină de care ei nici măcar nu sunt conştienţi. Rutina schimbării rutinei de fiecare dată când aceste devine monoton. Culmea că acest aspect nu li se pare monoton. Dar senzaţia de monotonie apare doar atunci când nu ne place ceea ce facem. Uitaţi-vă la diferite persoane din lumea voastră care face ceea ce place, dar dacă se poate uitaţi-vă la viaţa voastră când faceţi ceea ce vă place. Ce observaţi? Observaţi cum ceea ce vă place să faceţi o faceţi aproape la nesfârşit fără să mai ţineţi cont de timpul petrecut cu acea activitate. De multe ori nu vă daţi seama că nu mai aveţi o alimentaţie normală pentru că nu mai ţineţi cont de noţiunea timpului şi al simţurilor, deoarece făcând ceea ce vă place este că şi un drog de care deveni aproape dependenţi. Atât de dependenţi încât nu vă daţi seama că singurul lucru pe care-l dorit este monotonia. Şi dacă nu mai aveţi la dispoziţie timp necesar sau alte resurse pentru că acea activitate să poată fi menţinută şi executată apar frustrări sau depresii. Aici intervine disciplina. Disciplina nu are de face cu nici o monotonie, căci monotonia este ceva ce vă place la nebunie. Disciplina are rolul de echilibrare şi organizare a activităţilor. Disciplina poate face posibil că haosul să se dizolve. Disciplina contribuie la eficientizarea activităţilor de toate zilele, indiferent de domeniu. Disciplina este în strânsă relaţie cu tot ceea ce faceţi să nu faceţi. Fiind disciplinaţi nu veţi mai fi leneşi. Veţi face şi finaliza toate activităţile propuse, indiferent că este o activitate casnică profesională, socială sau personală. 

Disciplina merge mână-n mână cu flexibilitatea şi cu identitatea voastră “Cine sunteţi cu adevărat?”. Dacă nu ştiţi cine sunteţi cu adevărat, veţi respinge orice formă de disciplină şi veţi fi limitaţi tot timpul de scuze. Ceea ce duce din start la inflexibilitate şi incapacitatea de a vedea un pahar plin cu apă, acolo unde nu a mai fost apă de secole. Aşadar în primul rând aflaţi cine sunteţi cu adevărat, pentru asta fratele nostru ADIR a descris o tehnică simplă şi eficientă într-un articol anterior.

După ce aţi aflat cine sunteţi puteţi trece la lucrarea de disciplină. Nu înţelegeţi greşit! Disciplina se poate practica chiar dacă nu ştiţi cine sunteţi cu adevărat, doar că acceptarea disciplinei se derulează altfel. Iar acum să trecem la punctul culminant al articolului şi anume cum ar fi şi ce beneficii aţi avea dacă aţi fi mai disciplinaţi.

În primul rând reduceţi şansele că evenimentele neplăcute sau neprevăzute să între în viaţa voastră, fără să presimţiţi ceva sau să ştiţi din prealabil ceva legat de eveniment. A doua la mână chiar dacă apare un eveniment nebănuit, veţi putea gestiona resursele voastre într-un mod excelent încât să faceţi faţă cu uşurinţă oricărei situaţii care la ora actuală ar putea părea destul de frustrant sau deranjant. Disciplina este o putere nu o obligaţie. Disciplina nu înseamnă că totul decurge conform unui plan minuţios şi că totul se întâmplă exact la oră care era planificată. Disciplina mergând mână-n mână cu flexibilitatea vă permite să ajustaţi toate activităţile în aşa fel încât chiar dacă vă intervin alte lucruri, activităţile propuse le veţi face 100%, fără vreun compromis. ATENŢIE!!! DE ACUM ÎNAINTE NU MAI FACEŢI COMPROMISURI!!! Despre compromisuri o să vă explicăm mai multe într-un alt articol dar momentan cele elementare vă spunem şi mai mult legat de motivul pentru care nu ar fi indicat să faceţi compromisuri. Compromisurile vă compromit viaţa şi ritmul său natural şi constant. Vă generează agitaţie în undele cerebrale, deoarece compromisurile sunt nişte lucruri de care un suflet nu are nevoie. Oricum aţi făcut suficiente cu toţii dintre voi. Sfatul nostru ar fi, oricât de nesigură ar părea o situaţie nu faceţi compromisuri. Ele vă distrug viaţa aducând grijă în mintea lucidă şi limpede. Revenind la disciplină şi flexibilitate, disciplina nu funcţionează că un ceas elveţian. Deoarece nu trebuie să respectaţi o oră exactă în activităţile de zi cu zi. Cei drept meditaţiile sunt mai intense şi benefice dimineaţa după trezire şi seara înainte de somn dar nu este o regulă. În rest toate activităţile pe care vi le-aţi propus le veţi duce la bun sfârşit.

La nivelul actual al pământului încă mai aveţi nevoie de somn mult şi revigorant, asta dacă se începe gândindu-ne la agitaţia din ziua în curs este mai greu de accesat şi de asta avem nevoie de durată mai mare de somn, printre alte aspecte despre care o să vorbim în alt articol. Nu încercat să urmaţi o regulă în orarul de somn, depinde de la persoană la persoană şi în funcţie de nivelul fiecăruia de evoluţie, puteţi dormi de la 2-3 ore pe noapte până la 8-9 sau mai multe ore pe noapte.

Ca să începeţi la disciplină sănătoasă, ar fi indicat că în seara dinaintea fiecărei zi să vă faceţi o listă de propuneri. Unde să specificaţi ce doriţi să realizaţi în ziua care urmează. Este foarte important să nu specificaţi ora la care să începeţi activităţile, la fel nici timpul investit într-o activitate, deoarece mintea vă poate sabota şi să nu se obţină rezultatul dorit. Cum aşa...? Simplu. Minţii nu îi place să urmeze reguli dictate de către nimeni nici măcar de către voi înşivă, iar dacă acest lucru se întâmpla ea vă va sabota automat creând sau generând diferite stări de disconfort. Care chiar dacă aţi reuşi să ţineţi totul în control la un moment dat va apărea un COLAPS MENTAL, EMOŢIONAL sau FIZIC, asta ca să vă atenţioneze că nu trebuie ţinut nimic în control. Aşadar faceţi lista de propuneri seară pentru următoarea zi, fără precizarea orei sau timpului investit dorit. 

A doua zi fiţi atenţi ce simţiţi după ce vă treziţi, ce îndemnări sau ghidări interioare aveţi. Acestea sunt foarte importante să le conştientizaţi şi să acţionaţi ca atare. Când simţiţi că vă e foame mergeţi la mâncare, indiferent orice aţi face. (Notă ex: dacă sunteţi în toiul unei activităţi cum ar fi tăierea unui obiect, evident terminaţi tăierea şi doar apoi mergeţi la masă). Tot aşa cu celelalte simţuri, cum ar fi mersul la toaletă, lucruri vitale cum ar fi senzaţia de oboseală, ascultaţi de ea şi odihniţi-vă câteva minute sau ore în funcţie de gradul de solicitare pe care o simţiţi. Etc.

Acceptaţi orice, fără să vă enervaţi sau să vă iritaţi. Orice intervine în ziua cu activităţile propuse, ar fi indicat să nu aplicaţi vreo formă de rezistenţă, acceptaţi-o aşa cum este. Bucuraţi-vă că a intervenit ceva. Nu uitaţi totul este cu un motiv, dacă intervine ceva este pentru ceva. Ori vă atenţionează să vă opriţi din ceea ce faceţi pentru că posibil nu aţi ascultat de senzaţia interioară de oboseală, ori pentru că poate cineva are nevoie de voi în acel moment. Puteţi să vă faceţi o mică organizare de genul, ca la fiecare oră jumate sau două să vă opriţi din ceea ce faceţi, odihniţi-vă puţin sau meditaţi puţin. (Notă: meditaţiile sunt indispensabile din mai multe puncte de vedere. Una la mână vă antrenaţi corpul pentru o oxigenare mai eficientă a creierului şi în plus de asta aveţi nevoie să staţi cu voi înşivă cât mai des posibil).

Acceptând orice aşa cum este veţi putea fi foarte flexibili şi adaptabili. Iar asta vă duce şi la asimilarea de legături mai profunde care vă dezvoltă din interior. Şi veţi termina toate proiectele sau activităţile trecute pe lista din seara anterioară.

Lista de propuneri vă ajută să deveniţi activi şi conştiincioşi în ceea ce vă priveşte activităţile, fie ele misiuni, fie citirea unei cărţi sau studierea unui domeniu de activitate. Important este că aşa veţi avea motiv pentru care să fiţi activi pe tot parcursul zilei.

Nu vă ignoraţi corpul şi mediul. Activităţile propuse presupun că sunt importante dar nu aşa încât să vă ignoraţi pe voi şi mediul din jurul vostru, familia, prietenii, colegii, camera, casa, etc. Faceţi curat, cât mai des. Ajută la eliminarea energiilor negative care se pot acumula în spaţiul vostru de activitate pe parcursul zilei. Ar fi indicat că, curăţenia să fie urmată de un proces de curăţare energetică. Tehnicile vi le las la atitudinea voastră. Oricum Intenţia face totul, tehnica ajută doar mintea să accepte ceea ce nu poate percepe sau înţelege.

Hrăniţi-vă cât mai regulat posibil. Şi aici nu ne referim la ore fixe ci la simţuri clare care vă spun că vă este foame. Momentan vă aflaţi unde vă aflaţi şi aveţi nevoie să consumaţi diferite alimente. Peste ceva timp cu toţi vă veţi hrănii doar cu PRANA, dar mai aveţi un pic până se conştientizează şi se practică acest lucru la nivel global.

Cam astea ar fi bazele disciplinei. La activităţile propuse nu ora la care le executaţi este importantă, ci faptul că le executaţi şi le duceţi la bun sfârşit. Indiferent că este ora 9 dimineaţă sau 8 seara. Contează doar că le-aţi făcut şi nu când. Dacă vă axaţi pe oră o să apară blocaje care vor degenera bună derulare a activităţii. Iar eficienţa şi randamentul de executare vor fi cu mult diminuate, ceea ce duce la o stimă de sine scăzută şi insatisfacţie.

Aplicând aceste baze ale disciplinei veţi avea o viaţă mai echilibrată şi plină, cu activităţi tot mai multe pe zi ce trece. Ceea ce duce la realizări şi împliniri tot mai mari indiferent de domeniu.

Dragi fraţi şi surori SAMAGA vă doreşte o viaţă plină de împliniri. Lumina iubiri infinite să fie cu voi.
sursa:  http://mesajeceleste.blogspot.ro/2014/04/comunicari-samaga.html
Trimiteți un comentariu