Pagini

miercuri, 24 decembrie 2014

Craciun fericit



                      Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi in acest an, celor care mi-ati fost viscol si celor care mi-ati fost primavara, celor care m-ati insotit pentru o clipa si celor care mi-ati devenit tovarasi de drum, celor care mi-ati permis sa fiu parte din calatoriile voastre si celor care m-ati binecuvantat cu prezenta pe propriul meu drum. 
                         Imi cer iertare pentru tot ceea ce as fi putut face si n-am facut, pentru tot ceea ce v-as fi putut spune si nu am spus, pentru ploile pe care vi le-am oferit. 
                        Va multumesc suflete dragi pentru bucuria de a ne fi regasit dincolo de timp si spatiu, va multumesc pentru ca prezenta voastra face lumea mai plina de culoare si va doresc un Craciun binecuvantat!
Trimiteți un comentariu